woensdag 29 mei 2013

My Favorite Music ♥


Ik kan uren achter elkaar naar muziek luisteren, het leek me leuk om jullie te laten zien welke
muziek ik op dit moment leuk vind :D 

When I Was Your Man - Bruno Mars

Dit liedje vind ik zó mooi, ik luister het nu heel veel, omdat ik hem ook bijna op de piano kan en hem een beetje uit m'n hoofd wil leren, zodat ik er dan ook bij kan zingen. Bruno Mars vind ik ook zo'n goeie artiest, zijn liedjes blijven gewoon heel leuk ♥ 

Summer Forever - Megan Nicole 

Ik luister niet heel vaak liedjes van Megan Nicole, ook omdat de meeste liedjes covers zijn, maar deze heeft ze zelf geschreven en ik vind dit toch wel een heel leuk vrolijk liedje , alleen in Nederland is de zomer nog ver te zoeken helaas :( 

Sam Tsui - Me without You 

De tekst van dit liedje vind ik vooral echt heel erg mooi, er zitten hele mooie zinnetjes tussen :)

Heart Attack - Demi Lovato 

Iedereen kent dit liedje wel denk ik ;p Normaal hou ik niet zo heel erg van Demi Lovato, maar dit vond ik toch wel echt een heel erg leuk vrolijk liedje :)

If you could see me now - The Script

Dit liedje luister ik echt heel vaak de laatste tijd, vooral het refrein vind ik heel erg leuk :)

On My Way - Charlie Brown


Luister maar , dan snap je waarom ik dit liedje zo leuk vind :D 

Counting Stars - One Republic


Dit is echt gewoon een heel erg leuk en vrolijk liedje, :)

Save My Heart - Jason Reeves 



Never Alone - Lady Antebellum 


En tot slotte, Never Alone, dit liedje luister ik heel graag , ik weet niet waarom eigenlijk maar oké, eigenlijk zou ik hier nog veel meer liedjes neer kunnen zetten maar ik heb toch een selectie gemaakt van de nummer die ik écht het leukste vind. 

Ik hoop dat jullie hier misschien wat aan hebben gehad xoxo Lysanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten