donderdag 30 mei 2013

Meer Over Mij :)

Ik zal me even voorstellen ; Ik ben Lysanne, 14 jaar oud :) Ik heb bloggen altijd al heel erg leuk gevonden, alleen ik ben heel erg slecht in het bijhouden van een blog. Echt dramatisch. Maar in elk geval ga ik proberen  op deze blog minimaal 4 x posten per week, dat moet lukken toch?
Mijn grootste hobby is paardrijden, begin vorige winter heb ik van mijn ouders een eigen pony gekregen : Sancho. In het begin zat het allemaal niet zo mee, hij liep heel vreemd, kreeg koliek, ;s Toen zijn we naar een andere stalling gegaan en alles gaat nu heel erg goed :D Ik ben super blij met sancho, elke keer als ik aankom en hem roep begint hij te hinneken en dat is zo lief ♥




Ik probeer elke dag naar hem toe te gaan alleen soms is dat wel moeilijk met school enzo :( Ik doe Vwo en zit nu in de 2e klas. Waarschijnlijk ga ik ook gewoon door naar de derde ^^ Later wil ik sowieso heel graag iets met dieren doen, dierenarts ofzoiets. 

Ik blog niet alleen maar over paarden hoor, wel veel denk ik maar ook over andere dingen hoor ;)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten